محافظت از تمامی قسمتهای گوشی Melon Advanced Device Locks Pro v2

Melon Advanced Device Locks Pro v2.10.136 S60v3 S60v5 S^3 Anna Belle SymbianOS9.x UnSigned Cr@cKeD



نقل از علی عزیز :

آیا شما نیاز دارید تا اطلاعات مهم و شخصیتون رو درگوشی محافظت کنید ؟؟ نیاز دارید تا سطح دسترسی برنامه ها رو محدود کنید ؟؟ 
Advanced Device Locks به شما اجازه می دهد تا گوشی یا برنامه ی خاصی رو قفل کنه تا از دسترسی افراد متفرقه جلوگیری کنه . همچنین وقتی که سیم کارت تغییر کرد به صورت خودکار گوشی قفل میشه .
رمز پیش فرض 0000 می باشد .



امنیتی بسته در یک موبایل: قفل دستگاه و کاربرد، ذخیره سازی امن از فایل ها، قفل کردن از راه دور، زنگ ها و داده ها را پاک کردن. 

پرفروشترین ابزار ابزار قفل دستگاه پیشرفته حرفه ای شما را با جامع ترین همه در یک بسته امنیتی تلفن همراه برای تلفن همراه خود را ارائه می رود: 

دستگاه و قفل نرم افزار 
* ذخیره سازی امن از فایل ها 
* قفل از راه دور، زنگ و داده های پاک 

چه کاری می تواند ADL نرم افزار برای شما انجام دهد؟ 

ADL نرم افزار محافظت از اطلاعات مهم و اطلاعات شخصی شما در گوشی شما ذخیره می شود. با استفاده از این این ADL نرم افزار شما می توانید دسترسی به یک برنامه خاص را محدود می کنند، محافظت از اطلاعات حساس و حذف آن از راه دور در مورد گوشی خود را گم یا دزدیده شده است. با استفاده از این این ADL نرم افزار شما می توانید مطمئن باشند که اگر گوشی خود را از دست داده و یا به سرقت رفته است، به شما خواهد شد از هرگونه تلاش غیر مجاز به استفاده از آن و ردیابی آن را به عقب مطلع است. شما می توانید از تلفن از راه دور قفل، سوئیچ بر روی زنگ و یا حذف داده ها را به سادگی با ارسال یک پیام متنی با یک کلمه کلیدی از پیش تعریف شده. 

کارکرد 

1. برنامه و قفل تلفن 

ADL نرم افزار اجازه می دهد تا شما را به قفل گوشی خود را به طور خودکار با انتخاب یکی از گزینه های زیر است: 

* همیشه - هر بار که گوشی روشن است، آن را برای باز کردن کد می پرسد. 
* هنگامی که تغییر سیم کارت - قفل اگر SIM کارت را از تلفن. 
* قفل اتوماتیک - قفل خودکار پس از یک دوره مشخص از عدم فعالیت در عرض چند دقیقه روشن می شود. 
* حفاظت از برنامه های کاربردی - این گزینه تبدیل در قفل دستگاه اگر کسی تلاش می کند تا دسترسی به برنامه محافظت شده است. 

2. ذخیره سازی امن 

ADL نرم افزار همراه با ذخیره سازی رمز عبور حفاظت شده امن که در آن شما می توانید فایل های محرمانه شما قرار می دهد. فایل را می توان به راحتی با وارد کردن یک رمز عبور را بدست آورد. شما می توانید ذخیره سازی امنیتی به عنوان یک جعبه ایمنی سپرده برای همه اسناد محرمانه خود، تصاویر و یا فایل های صوتی / تصویری استفاده کنید. 

3. اس ام اس روی سیم تغییر 

ADL نرم افزار به شما هشدار در صورتی که سیم کارت را بر روی تلفن خود را با ارسال یک اس ام اس های اطلاع رسانی را به یک شماره از پیش تعریف شده تغییر شده است. شماره IMSI را از سیم کارت جدید خواهد شد مخفیانه و بدون مفهوم از کاربر غیر مجاز به شماره نسخه پشتیبان تهیه کنید و اپراتور تلفن همراه خود و مقامات محلی کاربر جدید برای پیگیری و ردیابی گوشی می تواند به شما کمک. 

تعداد پشتیبان شما می توانید تعدادی از گوشی نسخه پشتیبان تهیه کنید، و یا تعدادی از وزیر، همسر، همکار و یا دوست استفاده کنید. اگر شما بیش از یک سیم کارت و می خواهید به آنها اجازه با گوشی خود استفاده کنید، شما می توانید به سادگی با وارد کردن کد عبور خود را یک بار و سیم کارت / S خواهد شد برای استفاده بیشتر یاد. 

4. کنترل از راه دور قفل 

قفل از راه دور ترکیبی از تنظیمات طراحی شده برای محافظت از سرقت و سوء استفاده از تلفن است. شما می توانید قبل از انتخاب عمل برای ADL Pro را در مورد SMS با کلمه کلیدی است. 

گزینه ها اینها هستند: 

* قفل کردن گوشی 
* تغییر در زنگ 
* حذف داده ها انتخاب شده 

با انتخاب گزینه حذف، شما از راه دور می تواند اطلاعات حساس از تلفن خود، مانند تماسها، SMS، گالری عکس، تقویم و ذخیره سازی امن برای محافظت از استفاده غیر مجاز را حذف کنید. اگر این گزینه انتخاب شده است و از راه دور فعال، تلفن شما به شما SMS ارسال درخواست تاییدیه برای جلوگیری از اشتباهات تصادفی است. 

توجه: فراموش نکنید که پشتیبان به طور منظم پر از دستگاه شما را به. 

پیش فرض کد قفل: 

این نرم افزار می پرسد برای یک کد به طور پیش فرض قفل می باشد که 0000 می باشد. به شدت به شما توصیه می شود آن را با کد های جدید خود را تغییر دهید. شما می توانید این را از "کد" منو انجام دهید. لطفا کد پیش فرض در زمینه "کد قدیمی" را تایپ نمایید. 

چه چیزی جدید در این انتشار:

حجم فایل 274KB


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد